fambjorklund

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

GOD JUL

Av Malin - 22 december 2009 10:45

Vill bara önska alla en riktigt god jul. Har nu 3 nattpass framför mig så jag kommer nog inte att hinna uppdatera bloggen någonting förrän efter julafton. Fördelen med nattpassen är ju trots allt att man hinner fira jul med släkten på kvällen:) Och visst verkar det som vi får en vit jul vilket vi i vår familje tycker är alldeles alldeles underbart....


    

 
 
Lotta & vovvarna

Lotta & vovvarna

22 december 2009 23:02

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar vi er!!!
Hoppas ni får massor av ledig tid att njuta av de närmsta dagarna.

KRAMAR
Lotta Troja Puma Zäta

http://www.friden.de

 
Susanne

Susanne

23 december 2009 07:24

God jul! Vi ses den 25:de

Kramar
Susanne, Christian, Michael, Zicko och Azlan

http://www.azlanozicko.se

 
Helene och Zico

Helene och Zico

23 december 2009 12:02

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar vi till hela familjen Björklund.
/Grannarna (nästan) i Hjärup

http://www.zicolino.se

 
ia å tjejerna

ia å tjejerna

23 december 2009 21:37

God Jul och Gott Nytt År!

http://rekyl.gundogs.se

 
Emma, Krut & SKott

Emma, Krut & SKott

24 december 2009 10:17

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar vi hela familjen!!!
kramar från oss

http://www.klickamedkrut.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica&Lennon

24 december 2009 11:15

God Jul och Gott Nytt År önskar Monica och Lennon.
En extra julkram till Zolo!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 17 maj 2010 21:45

Idag var det äntligen dags för fystesterna som ingår i min ansökan till polishögskolan. Skulle vara i Kristianstad kl 13 morgonen var hemsk. Det var längesedan jag var såååå nervös, kunde knappt äta mådde bara illa och sprang på toa hela tiden.... Bi...

Av Malin - 12 maj 2010 10:53

Igår var Elin och Qompis på sin kurs igen, kameran med så det kommer lite bildbevis!!!   Det börjades med att visa läxan som var att de skulle få hunden att göra något med en låda. Elin har tränat på en plastlåda här hemma och då har Qompis gått ...

Av Malin - 5 maj 2010 22:13

Så känns det lite när jag bloggar för andra dagen i rad!!!   Tog min nya fina cykel till jobb TIDIGT i morse, 05:10 bar det iväg!!! Trots att regnet stod som spå i backen så bestämde jag mig för att cykla, hade dock tur så jag fick bara ett par d...

Av Malin - 4 maj 2010 17:17

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här trots att det har hänt en del:)   Oscar har gått ytterligare ett ordinarie viltspår men det gick åt pipsvängen även det:( Han vet exakt var spåret går med han skiter i det och går på färskt vilt istället,...

Av Malin - 27 mars 2010 15:00

Idag startade jag Oscar på ordinarie viltspårprov. Vädret var ju ingen höjdare, dungen spåret låg i var gles och det blåste mycke och det hade ju regnat en hel del under natten/förmiddagen. Oscar började i spåret men tappade ganska fort och gick trol...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards