fambjorklund

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Juldagen

Av Malin - 25 december 2009 19:41

Idag är det verkligen en innedag, regnet det bara öser ner och och det är kallt och rått ute. Barnen fick Wii i julklapp och det är ju perfekt i detta vädret:) Jag fick Wii Fit och den brädan kan man använda till några av barnens spel så de har hur kul som helst med det. Eric har fått in tjocktv:n på sitt rum och sitt playstation sålite nytta har vi allt gjort idag. Imorgon skall Jesper nog upp tidigt för att åka och köpa en ny TV till ovanvåningen som han har önskat sig länge nu. Själv sov jag till 14 efter sista natten denna snurran, sedan har vi tagit det lugnt och haft det mysigt hemme. Jesper och jag är superförkylda och barnen spelar och leker med sina leksaker.


Oscars ordinarie spår på söndag snöar inne så vi får anmäla oss till ett senare i vinter istället. Qompis är nu stygnfri och trattfri så med honom är det fullt ös igen. Zolo är allmänt uttråkad men finner sig i att bara gå promenader och det tycker jag är skönt har fortfarande inte hittat träningsmotivationen och det är väl kanske inte såååå konstigt i detta väder.


Nu är jag ledig tills på onsdag och det är jätteskönt. Imorgon blir det jul och kalasfirande hos pappa, då skall vi ännu en gång få träffa Ellie, hon bara växer och växer. Barnen kommer att få ännu fler juklappar och om jag har varit snäll kanske jag får någon liten jag också.


Nu är det dags för tennismatch mot Elin på Wii....

 
 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

27 december 2009 14:11

GOD FORTSÄTTNING!

Wii... vilket liv i luckan det är hemma hos er nu kan jag tro :-)

Krya på er och ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR oxå så klart!

http://stadsflattarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 17 maj 2010 21:45

Idag var det äntligen dags för fystesterna som ingår i min ansökan till polishögskolan. Skulle vara i Kristianstad kl 13 morgonen var hemsk. Det var längesedan jag var såååå nervös, kunde knappt äta mådde bara illa och sprang på toa hela tiden.... Bi...

Av Malin - 12 maj 2010 10:53

Igår var Elin och Qompis på sin kurs igen, kameran med så det kommer lite bildbevis!!!   Det börjades med att visa läxan som var att de skulle få hunden att göra något med en låda. Elin har tränat på en plastlåda här hemma och då har Qompis gått ...

Av Malin - 5 maj 2010 22:13

Så känns det lite när jag bloggar för andra dagen i rad!!!   Tog min nya fina cykel till jobb TIDIGT i morse, 05:10 bar det iväg!!! Trots att regnet stod som spå i backen så bestämde jag mig för att cykla, hade dock tur så jag fick bara ett par d...

Av Malin - 4 maj 2010 17:17

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här trots att det har hänt en del:)   Oscar har gått ytterligare ett ordinarie viltspår men det gick åt pipsvängen även det:( Han vet exakt var spåret går med han skiter i det och går på färskt vilt istället,...

Av Malin - 27 mars 2010 15:00

Idag startade jag Oscar på ordinarie viltspårprov. Vädret var ju ingen höjdare, dungen spåret låg i var gles och det blåste mycke och det hade ju regnat en hel del under natten/förmiddagen. Oscar började i spåret men tappade ganska fort och gick trol...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards