fambjorklund

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Usch vad sällan....

Av Malin - 22 mars 2010 20:54

jag är här inne och uppdaterar, känns som tiden inte riktigt räcker till, nån som känner igen det!!!


Sedan sist har det hänt en del skall försöka sammanfatta det lite iaf.


Vi har varit barnvakter till Ellie! Magnus och Anna skulle på födelsedagsfest och tyckte att det skulle var skönt att vara där utan Ellie. Hon sov, åt och skrattade när hon var här, sååå mysigt att få rå om henne helt själv, Elin och Eric hjälpte ju givetvis till.


Jag och Ellie i ullared:)


Jag fick också äran att följa med Anna och Ellie när de skulle på babysim första gången, Magnus fick inte ledigt från jobb, hon gillade badet skarpt och njöt i fulla drag när vi sjöng och simmade runt. Myyyys.

Jag älskar att bada.







Anna & Ellie i badet:)


Vi (läs Jesper) har målat om vårt vardagsrum samt satte upp tapet på en vägg. Det blev jättefint, min man är sååå duktigt.

Tapetsering pågår!







Vår tapet i vardagsrummet


Eric har spelat sin första match ute i år och det tyckte han var mycket roligt, nu tycker han minsann att man skall var ute på träningarna men det håller inte deras tränare med om så han får vackert träna på inne lite till!!

Jesper var på utvecklingsamtal med Eric i skolan och när hans fröken berättade om Eric och hur han var i skolan så frågade Jesper när de skulle börja prata om vår son. Han sköter sig tydligen jättebra i skolan och det är ju jättekul:)

På lördag skall han spela sin första cup med P03, Eric tränar ju även med P02 och har med dem spelat matcher men på lördag blir det första cupen med P03, attans att man sover, nattjobb i helgen.


Elin har bytt ridgrupp till torsdagarna för att det skall krocka mindre med fotbollen och det var en mycket bättre grupp hon hamnade i!! Hon och Olivia gjorde trots detta inte alls bort sig i gruppen, kan nog bli super. På påsklovet så skall hon tillbringa två dagar i stallet på ett miniläger.

Imorgon skall Elin till en sjukgymnast som vi känner anledningen är att hon går väldigt mycket ut med högerfoten nästan rakt ut åt höger och jag misstänker att hon gör det för att hon får ont när hon inte går ut med foten, bara att hålla tummarna att det inte är något som inte går att fixa. Hon är så orolig att hon inte skall kunna rida eller spela fotboll. Håll tummarna att det bara är växtvärk eller något liknande.Färdig med ridningen för idag!








På hundfronten blir det lite tränande under promenaderna på sistone har det gått riktigt bra med våra hundmöten. Jag har kunnat möta andra hundar när jag går med alla tre utan att det har blivit skäll och utfall:) Detta är jag ycket glad för stora framsteg för oss.


På min front så har jag sökt in till Polishögskolan och är behörig så nu väntar svenskprov och myndighetssamtal, jag ligger också i med min träning om jag går vidare till fystesterna!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 17 maj 2010 21:45

Idag var det äntligen dags för fystesterna som ingår i min ansökan till polishögskolan. Skulle vara i Kristianstad kl 13 morgonen var hemsk. Det var längesedan jag var såååå nervös, kunde knappt äta mådde bara illa och sprang på toa hela tiden.... Bi...

Av Malin - 12 maj 2010 10:53

Igår var Elin och Qompis på sin kurs igen, kameran med så det kommer lite bildbevis!!!   Det börjades med att visa läxan som var att de skulle få hunden att göra något med en låda. Elin har tränat på en plastlåda här hemma och då har Qompis gått ...

Av Malin - 5 maj 2010 22:13

Så känns det lite när jag bloggar för andra dagen i rad!!!   Tog min nya fina cykel till jobb TIDIGT i morse, 05:10 bar det iväg!!! Trots att regnet stod som spå i backen så bestämde jag mig för att cykla, hade dock tur så jag fick bara ett par d...

Av Malin - 4 maj 2010 17:17

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här trots att det har hänt en del:)   Oscar har gått ytterligare ett ordinarie viltspår men det gick åt pipsvängen även det:( Han vet exakt var spåret går med han skiter i det och går på färskt vilt istället,...

Av Malin - 27 mars 2010 15:00

Idag startade jag Oscar på ordinarie viltspårprov. Vädret var ju ingen höjdare, dungen spåret låg i var gles och det blåste mycke och det hade ju regnat en hel del under natten/förmiddagen. Oscar började i spåret men tappade ganska fort och gick trol...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards