fambjorklund

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Inte mycket

Av Malin - 15 februari 2010 23:21

Eller ja det händer inte mycket man skriver här om kanske men vardagen rullar på för fullt. Förra veckan var Jesper med barnen i Sälen och jag hade min årliga "semester" underbart att få vara hemma i vardagen bara jag och hundarna. Jobbade två av dagarna men då är det tur att man har goda vänner som hjälper en med hundarna. TACK!!!


Älskar att det är snö men samtidigt skulle ingen bli gladara än jag om det blir barmark i en skog så jag kan gå mitt ordinarie prov med Oscar så vi kommer igång igen:) Jaja förr eller senare så smälter snön och vi får ta tag i det då istället men det hade varit skönt och få det gjort innan Jespers säsong sätter igång logistiken blir så mycket svårare när han också jobbar på helgerna.


Två bilder lägger jag in också kommer från mobilen så kvaliten har övrigt att önska men mobilbloggen är faktiskt den som är smidigast att uppdatera;)Om någon är sugen så är här adressen Pulka efter zolo, roligt sätt att ta sig hem från skolan.http://www.mobilblogg.nu/SisLindstrom








Eric tycker att det är roligar att åka efter Zolo hem från skolan än att gå. Zolo uppskattar dock inte pulkan lika mycket men finner sig e det. Oscar däremot tar det på största allvar men han orkade inte riktigt Eric börjar ju bli stor så han är rätt tung nu.


Elin äter semla m hela ansiktet!








Elin äter semla med hela ansiktet:) Sötaste tjejen i stan ( o jag är väl inte partisk)


Annars tränar jag på och hundarna tar det allmänt lugnt....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 17 maj 2010 21:45

Idag var det äntligen dags för fystesterna som ingår i min ansökan till polishögskolan. Skulle vara i Kristianstad kl 13 morgonen var hemsk. Det var längesedan jag var såååå nervös, kunde knappt äta mådde bara illa och sprang på toa hela tiden.... Bi...

Av Malin - 12 maj 2010 10:53

Igår var Elin och Qompis på sin kurs igen, kameran med så det kommer lite bildbevis!!!   Det börjades med att visa läxan som var att de skulle få hunden att göra något med en låda. Elin har tränat på en plastlåda här hemma och då har Qompis gått ...

Av Malin - 5 maj 2010 22:13

Så känns det lite när jag bloggar för andra dagen i rad!!!   Tog min nya fina cykel till jobb TIDIGT i morse, 05:10 bar det iväg!!! Trots att regnet stod som spå i backen så bestämde jag mig för att cykla, hade dock tur så jag fick bara ett par d...

Av Malin - 4 maj 2010 17:17

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här trots att det har hänt en del:)   Oscar har gått ytterligare ett ordinarie viltspår men det gick åt pipsvängen även det:( Han vet exakt var spåret går med han skiter i det och går på färskt vilt istället,...

Av Malin - 27 mars 2010 15:00

Idag startade jag Oscar på ordinarie viltspårprov. Vädret var ju ingen höjdare, dungen spåret låg i var gles och det blåste mycke och det hade ju regnat en hel del under natten/förmiddagen. Oscar började i spåret men tappade ganska fort och gick trol...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards