fambjorklund

Alla inlägg under februari 2010

Av Malin - 16 februari 2010 20:33

Idag var jag ute med Oscar och Zolo på fälten, tappade en vante och skickade Zolo på ett linjetag, gick lysande:)


Gjorde om det med flit och släppte båda så de fick vars en. OScar sprang som skjuten ur en kanon och Zolo likaså. Tänk så lätt det är att få till lite träning egentligen. 4 var sen gick vi hem igen:)


Zolo med vante:)

Oscar dock utan vante just denna gången

Av Malin - 15 februari 2010 23:21

Eller ja det händer inte mycket man skriver här om kanske men vardagen rullar på för fullt. Förra veckan var Jesper med barnen i Sälen och jag hade min årliga "semester" underbart att få vara hemma i vardagen bara jag och hundarna. Jobbade två av dagarna men då är det tur att man har goda vänner som hjälper en med hundarna. TACK!!!


Älskar att det är snö men samtidigt skulle ingen bli gladara än jag om det blir barmark i en skog så jag kan gå mitt ordinarie prov med Oscar så vi kommer igång igen:) Jaja förr eller senare så smälter snön och vi får ta tag i det då istället men det hade varit skönt och få det gjort innan Jespers säsong sätter igång logistiken blir så mycket svårare när han också jobbar på helgerna.


Två bilder lägger jag in också kommer från mobilen så kvaliten har övrigt att önska men mobilbloggen är faktiskt den som är smidigast att uppdatera;)Om någon är sugen så är här adressen Pulka efter zolo, roligt sätt att ta sig hem från skolan.http://www.mobilblogg.nu/SisLindstrom








Eric tycker att det är roligar att åka efter Zolo hem från skolan än att gå. Zolo uppskattar dock inte pulkan lika mycket men finner sig e det. Oscar däremot tar det på största allvar men han orkade inte riktigt Eric börjar ju bli stor så han är rätt tung nu.


Elin äter semla m hela ansiktet!








Elin äter semla med hela ansiktet:) Sötaste tjejen i stan ( o jag är väl inte partisk)


Annars tränar jag på och hundarna tar det allmänt lugnt....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards